Overzicht

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in gehoor en spraak. Vooral ook om anderen daarmee te helpen. Dus toen ik de kans kreeg om Audicien te worden bij Hans Anders, heb ik dat met beide handen aangegrepen. Ik hou echt van mijn baan! Het is een heerlijk gevoel om met een team samen te werken én een oplossing te bieden aan mensen die last hebben van gehoorverlies. Daarom werk ik bij Hans Anders, de beste Audicien van Nederland.

Mijn collega’s zijn Anders!

Toen ik hier 3 jaar geleden begon met werken, was de behulpzaamheid van collega’s het eerste dat mij opviel. Ik had vooraf best wat onderzoek gedaan. Ik wilde bij een deskundig bedrijf werken, waar persoonlijke ontwikkeling echt wordt gestimuleerd. Nou dat is Hans Anders! Maar de collega’s maken voor mij het grootste verschil. Vanaf de start heb ik fantastische begeleiding gehad, van alle deskundige collega’s die ik tegenkwam. Tijdens de training, mijn stage bij een Audicien en zeker ook daarna. 

Als team succesvol zijn

Ik start elke dag samen met de collega’s in de optiek. We maken samen duidelijke, realistische doelen en we luisteren naar elkaar. Openstaan voor ieders’ ideeën zorgt ervoor dat we de taken goed kunnen verdelen. Goede communicatie met mijn collega’s leidt tot een betere productiviteit, wat weer zorgt voor betere resultaten. We ondersteunen elkaar echt. En worden vooral ook allemaal blij van een tevreden klant! Zo kunnen we van elke dag een succes maken. Als ik bijvoorbeeld nog met een afspraak bezig ben, vangen mijn collega’s vriendelijk mijn volgende klant op. Andersom natuurlijk ook. Bij ons voelt een klant zich gelijk gezien en gehoord. 

Altijd een oplossing

Door mijn passie voor gehoor en spraak, is dit werk voor mij ook extra leuk. Ik kan zelfs mensen helpen, die zich vooraf niet bewust zijn dat ze hulp nodig hebben. Soms sta ik met een klant bij onze brillen te kijken. Gelijk een mooi moment om een paar vragen over de gehoorbeleving te stellen. Dat is een super laagdrempelige manier om beginnend gehoorverlies te signaleren. 

Ik word misschien nog blijer dan de klant als ik hem of haar dan echt kan helpen met een hooroplossing. We hebben bij Hans Anders zo’n scala aan oplossingen. Daarmee kunnen we eigenlijk iedereen helpen. 

Tip voor nieuwe collega

Nooit twijfelen om je vragen te stellen. Iedereen wil je echt graag helpen. We werken allemaal toe naar hetzelfde doel bij Hans Anders.