Blog teamleider store support Bianca
Ik heb de organisatie een enorme groei zien doormaken. Via een tip van een vriendin kwam ik 36 jaar geleden in dienst. Ik was er bij toen we aan het begin op revolutionaire wijze brillen voor slechts 75 gulden aanboden. Hierdoor werd het voor een grote doelgroep mogelijk om een betaalbare bril te kopen.
Mijn loopbaan bij Hans Anders begon in het glasmagazijn, waar ik veel geleerd heb op het gebied van glazen, verwerking van orders en leveringen. Met de opgedane kennis kreeg ik vervolgens de kans op te werken op de glasafdeling, waar ik in contact kwam met medewerkers uit onze winkels. Later werd dit de afdeling Store Support. In alles wat ik doe staat een optimale service voor zowel klanten als collega’s bij mij voorop. Dat ik door mijn kennis, ervaring en klantgerichtheid werd gevraagd als teamleider Store Support is een enorm compliment. Iets waar ik stiekem wel heel trots op ben!
Winkels helpen
In deze functie ben ik verantwoordelijk voor een team van elf topcollega’s en samen zorgen we ervoor dat alle vragen vanuit winkels over o.a. hoortoestellen, lenzen, monturen en glazen zo goed en snel mogelijk beantwoord worden. Daarnaast bewaken we ook de levertijd van hoortoestel- en brilorders.
Iedereen kan bijdragen aan het succes van Hans Anders. Ik doe dat samen met mijn afdeling door collega’s in de winkels zo goed mogelijk te helpen om vragen of problemen samen op te lossen. We dragen gezamenlijk de verantwoordelijkheid om onze klanten een optimale service te verlenen. Daarin staat first time fixed voorop: elke vraag in één keer te kunnen afhandelen zodat een collega en daarmee vaak ook de klant de juiste oplossing wordt geboden.
Verhalen die je bijblijven
Hoewel ik duizenden meldingen voorbij heb zien komen, zijn er altijd verhalen die je bijblijven. Dat zijn meestal verzoekjes of vragen die je emotioneel raken. Zo hebben we eens met spoed een bril uitgeleverd omdat iemand op het punt stond om te trouwen en dat heel graag met een nieuwe bril op wilde doen. Maar ook voor iemand die was overleden maar wel nog een nieuwe bril had uitgezocht. De familie wilde hem dan ook graag daarmee begraven. We doen er dagelijks alles aan om mensen te ontzorgen. Het werken bij Hans Anders is zoveel meer dan enkel vragen beantwoorden en bestellingen verwerken. Het is een betrokkenheid, collegialiteit en naast een oplossing zoeken ook echt een zo goed mogelijke service leveren. Als ik aan het einde van een week zie hoeveel vragen we hebben beantwoord en meldingen hebben opgelost dan geeft mij dat een heel voldaan gevoel.